امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه (علیها السلام) توسط دفاتر حزب جمهوریت استان خراسان رضوی و شمالی


کد خبر: 562
زمان انتشار: 28 دی 1399 - 22:56 بعد از ظهر

مراسم عزاداری بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط حزب جمهوریت ایران اسلامی خراسان رضوی و شمالی با همکاری حزب اسلامی کار و مجمع زنان اصلاح طلب در مشهد مقدس با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین سید داوود افضلی به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت،‌سید داوود افضلی در سخنان خود ضمن تشریح جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) به ذکر مناقب و برخی از مظالم عظیمی که به ایشان روا شده بود بر اساس مستندات متقن تاریخی پرداخت .
مشاور مرحوم آیه الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به ذکر خاطراتی از اولین و آخرین بازدید هیأتی از ایران به ریاست آیه الله هاشمی رفسنجانی از مجموعه تاریخی «فدک» و زیارت بیت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و سایر اماکن مقدس منسوب به ایشان پرداخت .
در ادامه جعفر ذوالفقاری دبیر حزب جمهوریت ایران اسلامی خراسان شمالی نیز در حاشیه این جلسه بیان دتاشت:: یکی از برنامه های مهم حزب جمهوریت مشارکت فعال با نگاه و رویکردهای نوین در برنامه های مذهبی و ملی ریشه دار در تاریخ و فرهنگ این سرزمین در کنار سایر احزاب و اقشار و گروه های اجتماعی می باشد .

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری