امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حزب جمهوریت حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد


حزب جمهوریت ایران سلامی در پی شهادت حدود یکصد نفر از هموطنان طی انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، پیامی صادر کرد. 
کد خبر: 1815
زمان انتشار: 14 دی 1402 - 10:24 قبل از ظهر
kermanteror

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، متن این پیام از قرار ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ : أَشْرَفُ اَلْمَوْتِ قَتْلُ اَلشَّهَادَهِ . (بحار الأنوار ؛ ج 97 , ص 8)

ریختن خون انسان‌های بیگناه تحت هر شرایطی و با هر عنوانی جنایتی بزرگ و نابخشودنی است. دست جنایتکار تروریست‌ها این بار در سالروز میلاد بانوی دوعالم، حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، جان حدود یکصد نفر از هم‌وطنانمان را در گلزار معطر شهدای کرمان گرفت و کشورمان را غرق در ماتم ساخت. حزب جمهوریت ایران اسلامی ضمن محکوم نمودن چنین اقدام های تروریستی، این فاجعه را به پیشگاه امام زمان (عج)، خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید و خواستار شناسایی هرچه سریعتر عوامل و کشف نیت آنها از چنین اقدام کوردلانه ای است.

ما همچنین از مسئولین دعوت می کنیم تا با تلاش جهت ایجاد همدلی میان آحاد ملت، جلوگیری از گسترش دوقطبی سازی و رفع دغدغه های به حق مردم در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تا حد ممکن از بروز حوادث تلخ در آینده جلوگیری نمایند؛ زیرا مبرهن است که امنیت هر کشوری در درجه اول وابسته به همدلی مردمان آن است.

 

روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *