امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مروج: در انتخابات شوراهای شهر و روستا، حضور فعال خواهیم داشت


کد خبر: 935
زمان انتشار: 18 خرداد 1400 - 10:25 قبل از ظهر

مسئول حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه خوزستان اعلام کرد که این تشکیلات در انتخابات شورای شهر اهواز حضوری فعال خواهد داشت.

سیدمجید مروج دبیر حزب جمهوریت استان خوزستان در گفتگو با پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا بدلیل اتخاذ سیاست‌ها و راهکارهای اجرایی اداره شهر و روستا توسط مردم اهمیتی ویژه دارد و قطعا نتایج این انتخاب در زندگی روزمره شهروندان و نیز رشد و توسعه شهری و روستایی تاثیر بسزایی دارد و حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه خوزستان، در انتخابات شورای شهر اهواز حضوری فعال خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس ، حزب جمهوریت ایران اسلامی با توجه به تهیه مانیفست انتخاباتی و تطابق آن با دیدگاهها و برنامه های کاندیداهای محترم ، در روزهای آینده فهرستی مناسب و قابل ارائه به مردم شریف اهواز و برخی شهرهای استان را اعلام خواهیم کرد .

دبیر حزب جمهوریت در خوزستان ادامه داد : قطعا پرداختن و بالابردن سطح خدمات شهری و نگرش اساسی در توسعه زیرساختهای خدماتی از قبیل توسعه زیرساخت های شهری براساس استانداردهای جهانی ، رفع موانع توسعه ، استفاده از نظرات نخبگان دانشگاهی واجتماعی ، ارتباط مستمر با شهروندان، الزام صنایع و شرکت های بزرگ صنعتی موجود در اهواز و استان برای پرداخت کامل و بدون منت حق الایندگی به شهرداری ها و بسیاری پارامترهای دیگر از برنامه ها و دیدگاههای حزب درخصوص وظایف اعضای شوراهای شهر و روستا است.

مروج همچنین ابراز امیدواری کرد که تا اوائل هفته اینده لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب جمهوریت ایران اسلامی منتشر و در معرض رای و نظر مردم عزیز قرار گیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری