امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صداقت با مردم اساسی ترین کار ممکن است


کد خبر: 666
زمان انتشار: 13 بهمن 1399 - 14:04 بعد از ظهر
جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت سیستان و بلوچستان، عصر دیروز (یکشنبه) دراولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در خانه احزاب برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، طی این جلسه، پرویز سارانی، رئیس حزب جمهوریت در استان سیستان و بلوچستان به ایراد سخن پرداخت.
سارانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: برای پاسداشت بزرگترین انقلاب قرن بیستم، با صداقت تمام به ملت، گزارش عملکرد بر حسب موانع، کمبودها و پیشرفت های حاصله اقدام کنیم.
وی به تشریح برنامه های حزب و نقش احزاب و به خصوص حزب نوپا و تازه تاسیس جمهوریت در سرنوشت سیاسی کشور و حضور پر قدرت در  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال 1400 اشاره کرد.
عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی تاکید کرد: مشروعیت و مقبولیت همه ما از مردم است و در سایه رفتارهای صادقانه با ملت و اعتماد سازی می شود زمینه مشارکت حداکثری را در انتخابات فراهم کرد و لاغیر. ما باید زبان گویای و رسای مردم باشیم و در مشکلات موجود همدرد مردم و در کنار مردم هستیم و خواهیم ماند و برای رفع مشکلات در حد توان مطالبه گری را پیش خواهیم برد. صداقت با مردم اساسی ترین کار ممکن است چراکه همه ما مشروعیتمان را از مردم می گیریم.
مسئول کمیته اقوام حزب جمهوریت ادامه داد: تلاش کنیم تا حول محورهای تخصص و مسئولیت حزبی، مولد فکر و اندیشه و راهبردهای مفید باشیم و با وحدت جمعی، خردجمعی و تصمیم جمعی در چارچوب قانون در سرنوشت جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مثبت و مستقیم ایفا کنیم.
در ادامه قائم مقام حزب جمهوریت استان سیستان و بلوچستان، با تاکید بر تشکیل کمیته ها و مسئولیت ها و چارت تشکیلاتی حزب به ایراد سخن پرداخت و خواهان فعال شدن همه ارکان حزب در این استان شد.
در ادامه اعضای شورای مرکزی نیز به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز جامعه پرداختند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری