امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رأی جمهوریت به دبیرکلی منتجب‌نیا / اعضا بر لزوم پیگیری مطالبات معترضین در کشور تأکید کردند


اولین نشست دومین شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی صبح جمعه (چهارم آذر ماه) به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
کد خبر: 1398
زمان انتشار: 5 آذر 1401 - 11:15 قبل از ظهر

به گزارش روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی، در این نشست چهار ساعته که از صبح دیروز (جمعه) در تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شد، اعضای منتخب شورا پس از معرفی کوتاه خود به یکدیگر، به اتفاق آراء آیت الله دکتر رسول منتجب نیا را مجدداَ به دبیرکلی حزب انتخاب کردند. همچنین اعضا با رأی قاطع خود، مسئولین قبلی واحدهای حزب را در سمت خود ابقا کردند.

در ادامه جلسه، حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون وقایع روز کشور پرداختند و بر پیگیری مطالبات معترضین در کشور و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نظام از طریق تشکیل کارگروهی تأکید کردند. برخی از اعضا ضمن صحبت های خود، بی تفاوتی را بدترین آفت این روزها دانستند و در صورت اصلاح پذیری حاکمیت، اصلاحات را کم هزینه ترین راه برای تغییرات اساسی در کشور معرفی کردند. از طرف دیگر پرویز سارانی (عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت و رئیس این حزب در استان سیستان و بلوچستان) طی سخنان خود، انگ تجزیه طلبی به مناطق مرز نشین مانند سیستان و بلوچستان و کردستان را تهمتی بزرگ و ظلمی آشکار خواند و تصریح کرد که مردم این مناطق یکپارچه دل در گرو ایران دارند.

رسول منتجب نیا نیز در بیاناتی، ضمن تقدیر و تشکر از سراسر اعضای حزب که با وجود شرایط خاص کشور، به برگزاری باشکوه مجمع کمک کردند، برقراری نظام حزبی و احزاب قدرتمند را راه علمی و عملی ایمن برای اصلاحات بزرگ در کشور و رسیدن مردم به خواسته های مشروع و بر حق خود دانست و اظهار داشت که فعالیت حزبی را نباید منحصر به فصول خاصی کرد و یک حزب قدرتمند باید بتواند با رفت و آمد دولت ها، اهداف و اصالت مردمی خود را حفظ کند؛ چرا که در حزب دیگر «من» مطرح نیست و «من» ها تبدیل به «ما» می شوند و یک وحدتی در عین تکثر شکل می گیرد تا خطا و خطرات را به حداقل برساند.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *