امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنگره، فصل الخطاب در تعیین مسیر حزب جمهوریت است


کد خبر: 646
زمان انتشار: 11 بهمن 1399 - 09:44 قبل از ظهر

حمیدرضا کارگر، رئیس ستاد برگزاری مجمع عمومی مجازی حزب جمهوریت ایران اسلامی به اعتماد نو گفت: مقدمات قانونی دومین کنگره سراسری حزب که با نظارت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب روز جمعه ۲۴ بهمن ماه و بصورت مجازی برگزار خواهد شد، انجام شده است .
سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی افزود : در سومین جلسه ستاد کنگره شاخص‌های ده گانه ارزیابی برای تعیین حق رأی استانها به تصویب رسید و پس از مطالعه دقیق دستورالعمل وزارت کشور در مورد برگزاری مجمع عمومی احزاب بصورت مجازی، بخاطر شرایط ویژه کرونایی کشور ، تصمیماتی برای ایجاد بسترهای لازم در این خصوص اتخاذ گردید .
عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، تصریح کرد : پس از بروز اختلافاتی در مورد اساسنامه حزب و حرکت غیرقانونی جمعی از اعضای شورای مرکزی ، مجمع عمومی حزب می تواند فصل الخطاب در تعیین مسیر آینده حزب قرار گیرد .
کارگر ادامه داد : سهمیه برای تمامی استانها در نظر گرفته شده و اجازه نخواهیم داد برخی قانون شکنان به اسم خرد جمعی و البته باند بازی، استانی را از حضور در کنگره منع کنند. طبق قانون احزاب مجمع عمومی عالیترین مقام تصمیم گیری حزب است و باید مهمترین تصمیمات حزبی و تعیین استراتژی آینده حزب در آن مشخص و تبیین شود . لازم بذکر است در این مجمع عمومی سه بازرس اصلی و دو بازرس علی. البدل حزب هم برای یکسال انتخاب خواهند شد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری