امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای مرکزی حزب جمهوریت در استان سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد


کد خبر: 494
زمان انتشار: 21 دی 1399 - 11:48 قبل از ظهر
جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی منطقه سیستان و بلوچستان در خانه احزاب این استان برگزار شد و برخی احکام مربوط به انتصاب رؤسای کمیته ها صادر شد.
به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت منطقه سیستان و بلوچستان با حضور پرویز سارانی (رئیس حزب جمهوریت در سیستان و بلوچستان) صبح امروز (یکشنبه) در خانه احزاب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
سارانی با تأکید بر ضرورت کار تشکیلاتی شفاف ، سالم و در چارچوب قانون گفت: احزاب باید بتوانند به روند بهبود شاخص‌های توسعه در تمامی حوزه با بهره گیری از شایستگان و انجام کار تحقیقی و پژوهشی کمک کنند و ما نیز در حزب جمهوریت همین امر را دنبال می کنیم.
وی ضرورت کار تیمی با وحدت و انسجام و پرهیز از جزیره ای عمل کردن و صدای واحد و رسا داشتن در راستای مطالبات به حق عمومی مردم را عنصری جدایی ناپذیر از فعالیت تشکیلاتی در حزب جمهوریت دانست و تصریح کرد: تمام هدف ما خدمت به مردم و کمک به حل مشکلات ایشان است و امیدواریم مسئولین نیز ما را هرچه بیش از پیش در این راه مقدس یاری نمایند.
پس از سخنان سارانی، بررسی عملکرد کمیته ها، شاخه ها و دفاتر آغاز شد و اعضای شورای مرکزی بر ایجاد کمیته های شبیه وزارت خانه های دولتی با نیت رصد و پایش مشکلات مردم و تلاش برای انعکاس به موقع نقدها ، پیشنهادات و راهبردها در حوزه های تعریف شده تأکید کردند. همچنین در ادامه احکام کیمته ها و رؤسای برخی دفاتر به شرح ذیل صادر و تحویل شد:
کمیته انتخابات : حسین بولاغ
کمیته مناطق (شهرستان ها ) : یونس دری
کمیته روابط عمومی: حسینعلی ریاحی
رییس دفتر سیاسی: علیرضا بزرگزاده
رییس شاخه جوانان : مهرداد طوقی
رییس و نائب رییس شاخه بانوان : پروانه نارویی و جمیله ریگی
کمیته آموزش: بهرام اربابی
کمیته اجتماعی: مرضیه اکبری
ریس حزب در چابهار: امیر کلمتی
رییس و نایب رئیس حزب در میرجاوه: بهزاد ریگی پناه  و عبدالله گمشادزهی
ریس حزب در زاهدان:  عبدالحمید سارانی
ریس حزب در ایرانشهر: امیر نورزهی
رییس حزب در قصرقند :سعید بلوچ زهی
رییس و نایب رییس حزب در خاش :. شهمراد ریگی و سعید سارانی
رییس حزب در نیک شهر : جابر رییسی
رئیس حزب در دشتیاری: ناصر براز پور

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری