امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار نمایندگان دبیرکل حزب جمهوریت با معاون استاندار خراسان جنوبی


کد خبر: 606
زمان انتشار: 1 بهمن 1399 - 19:41 بعد از ظهر
جلسه نمایندگان دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی با محمد حسینی، معاون استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز در دفتر وی برگزار شد.
به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید داوود افضلی (مشاور دبیر کل حزب جمهوریت) ، امین محمدزاده (عضو شورای مرکزی و سردبیر روزنامه نسیم صبا) و رضا محمدی (دبیر حزب در استان خراسان جنوبی) حضور داشتند.
حسینی در این نشست به بیان مشکلات مردم استان و تحلیل فضای سیاسی و اقتصادی این استان پرداخت . افضلی نیز با تاکید بر لزوم بازنگری در روش های سیاست ورزی و سیاست گذاری در حوزه های مختلف حکومتی به نام دین، خواستار قرائت های نوین و کارآمد از اسلام و خرافه زدایی و پرهیز از قشری نگری به آموزه های دینی گردید .
پس از افضلی، محمدی با بیان برنامه ها و اقدامات دولت در استان، خواستار اصلاح و بازنگری جدی در روش ها و مدل های مدیریت اقتصادی و سیاسی به منظور تسریع در حل مشکلات معیشتی مردم شد .
در پایان، محمدزاده، مهم‌ترین چالش نظام سیاسی را بحث ناکارآمدی در بخش‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد در صورت عدم توجه به مطالبات انباشته مردم به ویژه در استان‌های مرزی شاهد گسترش شدیدتر نارضایتی های اجتماعی و کاهش مشارکت سیاسی در آینده خواهیم بود . وی نقش احزاب را در پر کردن شکاف بین مردم و حاکمیت و تقویت کارآمدی نظام بسیار موثر دانست .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری