امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نمی‌شود صدای احزاب منتقد را خفه کرد و در عین حال از آنها انتظار فعالیت عادی داشت


کد خبر: 1287
زمان انتشار: 5 مرداد 1401 - 12:45 قبل از ظهر

مسئول روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی به گزارش رسانه خبرآنلاین تحت عنوان «گعده و بیانیه کافی است ؟ / فعالیت کاریکاتوری احزاب در ایران» واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حزب جمهوریت، سامان سلیمانی مرند، مسئول روابط عمومی این حزب سیاسی در واکنش به گزارشی تحت عنوان «گعده و بیانیه کافی است ؟ / فعالیت کاریکاتوری احزاب در ایران» که در تاریخ پنجم مردادماه در رسانه خبرآنلاین منتشر شده است، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها یا واقعاً حقیقت را نمی بینند یا نمی خواهند که ببینند. زمانی که هیچ خبرگزاری رسمی خبرهای منتقدانه ما را پوشش نمی دهد، وقتی مجوز راهپیمایی و تجمع به ما داده نمی‌شود، وقتی بابت اظهار نظر اعضای ما در برخی استانها، از مراجع امنیتی با آنها تماس می‌گیرند، چگونه انتظار دارید که احزاب منتقد مانند کشورهای اروپایی عمل کنند؟! اگر فعالیت احزاب در ایران از دید نگارنده این گزارش ناقص و کاریکاتوری می‌نماید، می‌بایست به ریشه‌ها و علت‌های آن پرداخته می‌شد. علت‌هایی که مهمترینش عدم حمایت حاکمیت از تحزب است.

وی افزود: چرا باید یک رسانه بترسد که خبر یک حزب مجوزدار را منتشر کند؟ این ترس را چه اشخاصی در دل او انداخته اند؟ نمی‌شود صدای احزاب منتقد را خفه کرد و در عین حال انتظار فعالیت عادی از آنها داشت. خود همین رسانه‌ای که این گزارش را منتشر کرده است، چرا بارها مواضع ما را بایکوت کرده و به هرازگاهی مصاحبه با دبیرکل حزب اکتفا می‌کند؟ حقیقت این است که خود این رسانه هم همکاری مناسبی با روابط عمومی حزب جمهوریت ندارد و این عدم ارتباط ها نتیجه اش گزارش هایی این چنین غیرواقع بینانه و ناقص می‌شود.

لازم به ذکر است که متن گزارش مربوط به خبرگزاری ایسنا بوده که اما با تیتری توهین آمیز به احزاب در خبرآنلاین بازنشر شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری