امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«حقوق خانواده» در جمهوریت بررسی شد


کد خبر: 633
زمان انتشار: 7 بهمن 1399 - 21:38 بعد از ظهر
کارگاه آموزشی «حقوق خانواده» با سخنرانی دبیر جبهه پیروان خط امام استان یزد و با حضور چهره هایی چون رسول منتجب نیا و سمیه طهماسبی عصر روز گذشته (دوشنبه) به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، کمیته آموزش این حزب در ادامه دوره های آموزشی خود اقدام به برگزاری کارگاهی تحت عنوان «حقوق خانواده» با حضور سعیده غالبی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال سیاسی، با هدف پاسخ گویی به نیاز های حقوقی جامعه در موضوع خانواده، نمود.
در ابتدای این جلسه دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی، از برگزاری چنین جلساتی که با هدف روشنگری افراد جامعه نسبت به حقوق خود در جایگاه های مختلف از جمله خانواده صورت می پذیرد، ابراز خرسندی کرد، آیت الله دکتر رسول منتجب نیا همچنین آیاتی از قرآن و احادیثی از معصومین (علیهم السلام)، به خصوص مولای متقیان امام علی( علیه السلام)، ذکر کرد که بر اهمیت حقوق خانواده در دین مبین اسلام تاکید داشت.
در ادامه سعیده غالبی،  ضمن تشکر از دعوت خود به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی به تبیین حقوق اشخاص در ازدواج های موقت و دائم، نامزدی، وظایف زوجین نسبت به یکدیگر، مباحث مرتبط با نفقه،تمکین، حضانت فرزندان، مهریه، طلاق و چالش های حقوقی موجود در حوزه برابری جنسیتی پرداخت.
دبیر جبهه پیروان خط امام استان یزد، در پایان سخنان خود، به سوالات حاضرین پاسخ گفت. و بر مطالعه دقیق سند ازدواج پیش از عقد تاکید کرد.
لازم به یادآوریست دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی  آموزش به اعضای این حزب را از اولویت های تشکل متبوع خود می داند و بارها اعلام کرده است که هر گونه کادر سازی بدون توجه به آموزش محکوم به شکست است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری