امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام روابط عمومی روزنامه نسیم صبا در پی ترور شهید فخری زاده


کد خبر: 223
زمان انتشار: 9 آذر 1399 - 10:41 قبل از ظهر

روابط عمومی روزنامه نسیم صبا به مدیرمسئولی آیت الله دکتر رسول منتجب نیا (دبیرکل حزب جمهوریت اسلامی) در پی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده پیامی صادر نمود.

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند ، مردگانند! بلکه آنان زنده اند ، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.( آل عمران- 169)

بار دیگر دست ناپاک ایادی صهیونیست و استکبار جهانی و مزدوران اجانب و دشمنان ملت سرافراز ایران، از آستین پلید تروریستهای بزدلی که در به خاک و خون کشیدن فرزندان برومند این سرزمین، سوابقی بس ناجوانمردانه دارند، بیرون آمد و دلیرمردی از تبار خوبان و پاکان را به شهادت رساند.
ترور سبوعانه شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که از زمره نخبگان اندیشمند و پایه گذاران ارشد صنعت دفاعی کشور بود، تازه ترین برگ از کتاب قطور چنین جنایتهای ضد بشری علیه مردم رشید ایران و نظام جمهوری اسلامی است. کوردلان روزگار، آنانکه گمان می کنند با به شهادت رساندن این ستارگان جاودان آسمان ولایت و میهن دوستی، به خیال خامشان بر این درخت تناور، تبر زده اند، بدانند که خورشید فروزان اقتدار این ملت، دیرزمانیست که چشمان تاریک شب پره های زبون زمانه را کور کرده و چون مهری فروزان بر این سرزمین خواهد تابید.
ضمن عرض تسلیت شهادت این سرباز سرفراز میهن به پیشگاه عظیم الشان صاحب الامر و الزمان مهدی موعود(عج)، مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح، خانواده سرافراز آن شهید والامقام و همه مردم قهرمان پرور ایران، این ترور ناجوانمردانه را محکوم نموده و شناسایی و معرفی و مجازات همه عاملین و آمرین این اقدام ننگین را خواستاریم.
و خدا با صابران است…
روابط عمومی روزنامه نسیم صبا

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری