امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
مسئول روابط عمومی حزب جمهوریت:

آیا از دادن مجوز تجمع به «حزب چند نفره» می‌ترسند؟ / روش کیهان در توهین کردن به افرادی که پاسخی برای آنها ندارد، نخ‌نما شده است


مسئول روابط عمومی حزب جمهوریت به مطلب منتشر شده در بخش گفت و شنود روزنامه کیهان در مورخ اول تیرماه 1402 واکنش نشان داد.
کد خبر: 1541
زمان انتشار: 1 تیر 1402 - 16:31 بعد از ظهر

سامان سلیمانی مرند، مسئول روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی در واکنش به حمله امروز روزنامه کیهان به دبیرکل این حزب گفت: این روش روزنامه کیهان سالهاست نخ‌نما شده و بیشتر به مانند عقده پراکنی می‌ماند. دیگر اکثر مردم فهمیده‌اند که کیهان هر زمانی کم می‌آورد و پاسخی ندارد، شروع به توهین و تخریب می‌کند. سخنان دکتر منتجب‌نیا نیز خطاب به آقای رئیسی بود و عجیب است که به جای ایشان، روزنامه کیهان یقه چاک کرده است! جالب اینجاست که کیهان در حالی حزب بزرگ جمهوریت را «چند نفره» خوانده که وزارت کشور حاضر نشد، درخواست این حزب را برای تجمع علیه روی کار آمدن طالبان در افعانستان اجابت کند؟! آیا عده ای از مسئولین از دادن مجوز تجمع به یک حزب چند نفره می ترسند؟!

سلیمانی ادامه داد: حزب جمهریت در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و جزو اثرگذارترین احزاب کشور است که دفاتر آن در بیشتر استان‌های کشور فعال است؛ هرچند حزب جمهوریت نیز مانند سایر احزاب فعالیت‌هایش بخاطر عملکردهای غلط دولت آقای رئیسی در قبال احزاب، کاهش داشته است. منش و مرام دبیرکل این حزب و سایر اعضای آن در دلسوزی نسبت به نظام و مردم برای همگان آشکار است؛ اما آنچه همچنان آشکار نیست و نیاز به تبیین دارد، منش و مرام روزنامه کیهان است که تاکنون بارها با مطالب سخیف و حساب نشده خود، به خصوص در دولت‌های قبلی، ضربات شدیدی به آبروی کشور وارد کرده است. کیهان همواره بجای دفاع از خود در برابر اتهامات وارده، تلاش کرده با متهم کردن دیگران،فرار رو به جلو داشته باشد. متأسفانه مدیرمسئول این روزنامه نیز با پنهان شدن پشت سر عنوان «نمایندگی ولی فقیه» خود را در برابر هیچ یک از توهین‌های روزنامه‌اش پاسخگو نمی‌داند.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: پاسخ چند صفحه سخنان دبیرکل این حزب که سخن بخشی از مردم نیز هست، توهین و تمسخر نیست. اگر منطقی در آن روزنامه باقی مانده‌، چرا جوابی قانع کننده نمی دهید؟! آیا این روش شما توهین به شعور مخاطبان خودتان نیست؟!

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *