امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

منتجب نیا: اگر مشکلی برای نظام پیش‌ بیاید دامن همه ما را خواهد گرفت/ از آقای کروبی خواهش کردم برای حل مشکلات کشور به مسئولان کمک کند


کد خبر: 1095
زمان انتشار: 27 دی 1400 - 15:46 بعد از ظهر

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در خصوص دیدارهای اخیرش با «مهدی کروبی» گفت: این جلسات، جلسه‌ای دوستانه بود و بحث‌های جدی در آن‌جا صورت نگرفت. بحث کاری و تحلیلی‌ای نداشتیم.

حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دیده‌بان ایران در رابطه با جزئیات دیدار با مهدی کروبی اظهار کرد: با این‌که من با آقای کروبی رفاقتی چهل‌ساله دارم اما طی 11 سالی که ایشان در حصر بودند، هیچ دیداری با ایشان نتوانستم داشته باشم. البته صحبت‌های تلفنی با هم داشتیم اما دیدار حضوری تا قبل از چند وقت پیش، نداشتیم. ایشان به همراه جمع دیگری از دوستان به ‌دلیل کسالتی که همسر بنده دارند، برای عیادت همسرم و دیدار با بنده لطف کردند و به منزل ما آمدند.

 

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با تاکید بر دوستانه بودن دیدار وی با مهدی کروبی، گفت: این جلسه، جلسه‌ای دوستانه بود و بحث‌های جدی در آن‌جا صورت نگرفت. بحث کاری و تحلیلی‌ای نداشتیم.

 

وی در ادامه  افزود: یک ملاقات دیگری هم هفته گذشته در منزل یکی از دوستان با حاج‌آقا کروبی داشتیم که آن هم دوستانه بوده است. این جلسات بیشتر جنبه دوستانه دارد تا جنبه کاری.

 

منتجب‌نیا همچنین خاطر نشان کرد: خیلی خوب است اگر مهندس موسوی و آقای کروبی وارد مباحث کشور شده و به آن‌ها میدان داده شود تا مسائل و مشکلات کشور را بررسی کنند.

 

وی گفت: من در همین جلسه‌ اخیری که با آقای کروبی داشتم خطاب به ایشان گفتم و الان هم باز تکرار می‌کنم. عرض من به آقای کروبی این بود که شما جزء سرمایه‌های کشور و نظام هستید. شما جزء پیشتازان انقلاب هستید و بسیار بیشتر از برخی افراد دلتان برای نظام و مردم می‌سوزد.

 

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی افزود: امروز کشور ما دچار بحران‌ها و مشکلاتی است که همه باید در صدد حل این بحران‌ها باشیم. باید از تجربیات آقای کروبی و مهندس موسوی استفاده شود.

 

منتجب نیا با تاکید بر این قضیه که اگر خطری برای نظام پیش بیاید دامن‌گیر همه ما خواهد شد، اظهار کرد: اگر خدایی ناخواسته خطری برای نظام و انقلاب پیش بیاید، این خطر دامن‌گیر همه ما خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم که اگر این کشتی غرق شود، همه ما غرق خواهیم شد. بنده به آقای کروبی گفتم که از شما خواهش می‌کنم که در این راه به مسئولان کمک کنید تا از تجربیات شما استفاده کنند.

 

منتجب‌نیا در پایان خطاب به مسئولان اظهار کرد: خطاب به مسئولان باید عرض کنم که از تجربیات مهندس موسوی و آقای کروبی استفاده کنید. حالا به هر حال این عزیزان قانونی یا غیرقانونی به حق یا به ناحق 11 سال در حصر بوده‌اند و جدای از آن این دو عزیز مجموعه‌ای از تجربه سیاسی و پیشینه درخشان و مدیریتی را دارا می‌باشند که می‌شود از این تجربیات استفاده کرد. باید مسئولان به نظرات این دو عزیز بها بدهند. آقای کروبی و مهندس موسوی هم باید مراقب باشند که نظرات اصلاحی را ارائه دهند تا ان‌شاءالله بخشی از مشکلات جامعه ما رفع شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری